Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till min nya, eller gamla blogg. Jag skall skriva lite om vad som händer o inte händer i mitt liv så det blir förmodligen väldigt ointressant för alla som skulle råka läsa.

Jag är 47 år o går i skolan, en vårdutbildning till usk. Jag har väldigt roliga klasskamrater, däribland min hustru sen drygt 20 år bakåt i tiden.

Mina intressen är mest gamla bilar, djur, sport, musik o fiske. jag har under hösten nu haft nån mani på att köpa flugspön, så nu måste det bara bli fiske till sommaren. Ett klassiskt flugspö av glasfiber skall bli kul att vifta med igen istället för det lätta o extremt lättkastade Fender spöet jag har eljest.

Till sommaren tänker jag försöka köra några kruising rundor med min Oldsmobile.

 

 

 

Jag lägger in en bild på min hustrus Austin


Kommentarer
Postat av: Mija

Men kors i taket!!

2010-12-12 @ 13:00:03
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Joluu...dryyyygt

2010-12-12 @ 18:18:20
URL: http://oldsen.blogg.se/
Postat av: Helena G

Äntligen! Har saknat din blogg Stefan.

2010-12-12 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0