Nån dag sedan!

Nu har det blivit ett nytt år och vi får se vad det för med sig! Mitt nyårs löfte blev att inte lova nåt säkert... , det tror jag e bäst, iallafall för mig. Det är jullov nu o det händer väl inte så mycket om dagarna, endera snöar det mycket eller så e det svinkallt. I morgon tisdag skall jag förmodligen göra ett besök på Åsen o se det uppskjutna annandags derbyt tillsammans med en klass kamrat. Det skall bli riktigt roligt!

Tog en promenad häromdagen o världens bästa hund gick fast i snön, får se om hon tinar fram till sommaren.. eller så får jag skotta loss henne!


Återkommer om nån dag!
MVH

Kommentarer
Postat av: Helena Granersten

Ha ha ha, snacka om korta ben. Hon når ju inte ens ner till backen ;-)) Kanon kort!

2011-01-11 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0