Snövär

Idag har det kräksnöat hela dagen, jag togde en promenix o hade kameran med mig. Tur jag har draghundar som drar mig framåt


Det har kommit alldeles för mycket snö nu tycker jag.
Det brukar bli en promenad runt o över kraftstation nästan varje dag


I Landafors finns det ett bra ställe för lakfiske, alldeles där ut där iskanten syns, där ska man vara om man vågar

Det e många år sen man var så modig att jag vågade mig ut dit, men vi får se, modet kanske återvänder!
Ja så här kan man se ut om man ska ut i snöyran

Inte vackert men sällsynt!
Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Mija

Jag blir impad som du stretar på !!

2010-12-19 @ 18:13:09
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Helena Granersten

Jag är oxå impad. Tycker du är jätte duktig som är ute i ur å sksur.

2010-12-21 @ 12:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0