Kämpar på!

Det var ett tag sedan jag skrev nåt nu men jag e fortfarande vid liv! Skolan tar den mesta tiden o en del prommenixande oxå, även om jag nästan inte går ner nåt i vikt så får jag i alla fall bättre kondition!

Jag har hundarna med mig så det är dem jag får skylla på när jag går ut.

Snön har i allafall börjat sjunka ihop lite så det går mot vår! Fortfarande e det ju full vinter men tiden går så fort så det dröjer inte länge förren det är nästa vinter.
Lite roliga saker på har vi här hemma på torpet så vi ser gott på framtiden.
Ska försöka återkomma snart!

Kommentarer
Postat av: Helena Granersten

Det här med att det går mot våren, känns då väldigt låångt borta idag med denna snökaos som är idag :-((

2011-02-11 @ 11:58:49
Postat av: Stefan

Ja jag håller med dig

2011-02-15 @ 07:08:52
URL: http://oldsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0