Snöigt!

Idag blev det en tur in till Bollnäs o handlade något, tog några bilder oxå i snöyran. Vi handlade så det gick att göra tacos sä när vi kom hem var det närapå fest!
Det är då riktig vinter, det kommer att dröja innan det blir vår tror jag, men när det blir jul ska det ju vara lite snö oxå, vi träffade på den här tomten på stan...

En riktig tomte, han var nog ute för o leta julklappar tror jag.
Snö börjar det finnas mycket nu, o bra ställen att finna julklappar på också!

En bra affär detta med mycket onödiga prylar! Sen en affär som också är bra med dagligvaror


När vi kom hem gjorde min älskade hustru mat när jag tog in lite ved o hängde tvätt!
Gott blev det!!

Nu ska jag sluta för denna gång, det är när Jul nu, men troligen skriver jag mer före, dessutom kanske det blir en sväng till stockholm i morgon, beroende på vädret.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0