Lite mer om mig

Jag tycker om gamla bilar, det e bland det roligaste jag vet! jag har en Saab som jag använder nästan dagligen. En Saab 95 V4 från 1973, jag köpte den i somras o den funkar hur bra som helst. Den tar sig fram väldigt bra på vintern o det blir varmt som en bastu även fast det är -20 grader ute

Den är inte så snygg men det blir nog lite ändring på det till sommaren. Jag ska försöka ta bort lite rost och lackera den då.
Den andra bilen jag har är en Oldsmobile från 1975, med få ägare o har bara gått knappt 11000 mil. Den har en 350 V8 och en TH 350 Automatlåda som jag fick byta lameller i innan jag kunde börja köra.

Här är en bild från sommaren 2010 då min hustru o jag var på cruising i söderhamn.
Sommaren 2011 hoppas jag att vi får råd att ta en sväng med Oldsen o husvagnen.
Nu fortsätter jag en annan kväll!

Kommentarer
Postat av: Mija

Jag gillar våra bilar, saaben är sån kul bil, 7 sistsig och allt, Kanske blir nått veteranrally i den oxå ?

2010-12-14 @ 22:05:55
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Mija

Våran rally racer saab ;-DD

2010-12-14 @ 22:06:36
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0